Pomoc

Trójkąt

Najczęściej zadawane pytania

Potrzebujesz pomocy? Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami.
Trójkąt
  1. Jak mogę przystąpić do programu partnerskiego?
    1. Żeby przystąpić do programu partnerskiego Akamit Partner, należy wypełnić formularz rejestracyjny. Formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie programu https://akamit-partner.pl/rejestracja, lub poprosić o formę papierową i wysłać na adres siedziby firmy Akamit.
  2. Jak zdobyć punkty?
    1. Punkty zdobywa się poprzez kupowanie produktów objętych promocją. Następnie trzeba za pomocą aplikacji na telefon lub za pośrednictwem strony internetowej programu partnerskiego przesłać obrazy faktur, lub paragonów. Produkty należy kupować w sklepie, który został podany przy rejestracji.
  3. Jak mogę dodać dokument zakupu?
    1. Dokumenty dodajemy poprzez aplikację na telefon (android), lub na stronie programu partnerskiego https://akamit-partner.pl/panel_uzytkownika/dodaj_dokument. Wybieramy „Panel użytkownika” następnie „Dodaj dokument”, wybieramy pliki (do 3 plików na stronie internetowej, 1 plik w aplikacji) i klikamy „Wyślij dokument”.
  4. Jak mogę zamówić nagrody?
    1. Nagrody można zamówić za pośrednictwem aplikacji na telefon (android), lub na stronie programu partnerskiego https://akamit-partner.pl/nagrody. Nagrody należy dodać do koszyka, następnie przejść do zakładki koszyk i złożyć zamówienie.
  5. Jakie produkty są objęte promocją i ile punktów dostanę?
    1. Produkty, które są objęte promocją i ilość punktów jakie za nie dostaniemy są dostępne na stronie internetowej programu partnerskiego https://akamit-partner.pl/produkty.
  6. Czy muszę ściągać i instalować aplikację?
    1. Nie. Cała obsługa przyznawania punktów i odbierania nagród jest dostępna na stronie programu partnerskiego https://akamit-partner.pl/.
  7. Jak długo się czeka na przyznanie punktów?
    1. Punkty są przyznawane codziennie z wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy.